Dacă întâmpinați o problemă cu un produs comandat de la noi, care nu a fost rezolvată de către Departamentul Tehnic sau Departamentul Vânzări, aveți posibilitatea de a returna produsul. Primul pas este trimiterea unui email la adresa support@moselli.ro, în care să specificați motivul pentru care doriți returnarea produsului, precum și numărul comenzii sau al facturii.
Returnarea produselor se poate face în termen de 5 zile de la primirea comenzii, în baza unei notificări scrise.
Produsele care nu sunt conforme specificațiilor de pe site din momentul trimiterii comenzii se pot returna fără implicarea unor costuri suplimentare din partea clientului, în urma unei notificări scrise la adresa: support@moselli.ro, în care se va specifica natura lipsei de conformitate. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau înlocuirea acestuia cu unul conform. Dacă nu se poate înlocui produsul cu unul conform, se va restitui contravaloarea produsului.
Produsele care au fost montate și sunt conforme specificațiilor producătorului nu pot fi returnate.
Coletele care nu corespund din punct de vedere estetic vor fi refuzate. Pentru a evita neînțelegerile, coletul va fi fotografiat, iar împreună cu reprezentantul firmei de curierat se va întocmi un proces verbal în care se va specifica starea coletului.
Pentru comenzile plătite cu cardul, suma va fi returnată pe același card utilizat la tranzacționare, în decurs de maxim 30 de zile de la acceptarea returului.