Comandă și plată produse
Procesul de comandă pe site-ul moselli.ro este simplu și eficient. Clientul poate adăuga produse sau servicii în coșul de cumpărături, iar după selectarea tuturor articolelor dorite, poate finaliza comanda, alegând în același timp modalitatea de plată preferată. Este important de menționat că adăugarea unui produs în coș nu implică înregistrarea comenzii sau rezervarea automată a produsului, ci doar este disponibil pentru achiziție în limita stocului disponibil.
În coșul de cumpărături, clientul are posibilitatea să ajusteze cantitatea produselor sau să renunțe la un produs. Aici, toate produsele sunt afișate însoțite de imagini, prețul unitar și prețul final.
După plasarea comenzii pe site, confirmarea și acceptarea comenzii vor fi transmise prin e-mail la adresa specificată în formularul de comandă, în funcție de disponibilitatea stocului.
În cazul în care un produs nu se află în stoc, echipa MOSELLI va notifica imediat clientul, fie prin e-mail, fie telefonic la numărul furnizat la plasarea comenzii. În acest context, clientul va fi informat cu privire la condițiile și intervalul de livrare.
Plata cu Cardul prin PlatiOnline
Pentru o tranzacție securizată, se acceptă plăți online cu cardul personal sau de firmă, prin VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro cu cod CVV2/CVC2). Nu se percepe niciun comision suplimentar, iar procesarea datelor de card se realizează exclusiv pe serverele PlatiOnline, asigurând confidențialitatea informațiilor. Numele tranzacției va apărea pe extrasul de cont cu denumirea „KIDS ROOM DECORATION”. Tranzacțiile sunt efectuate în lei, indiferent de valuta contului clientului.
Anularea Comenzii
O comandă poate fi anulată din următoarele motive:
- Neacceptarea tranzacției de plată de către banca emitentă a cardului clientului;
- Neacceptarea tranzacției de către procesorul de plăți securizate prin card, agreat de către MOSELLI;
- Datele furnizate la înregistrarea pe site sunt incomplete sau incorecte;
- Comanda este returnată;
- Produsele comandate nu sunt disponibile, iar clientul nu dorește înlocuirea lor cu produse similare.
Orice modificare a comenzii, inclusiv adăugarea de produse noi sau schimbarea datelor de facturare/livrare, se va comunica în scris prin e-mail sau telefonic în timpul programului de lucru. Anularea comenzii se poate realiza exclusiv electronic.